Regulamin

1. Pojęcia ogólne

  1. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu.

  2. Usługodawca / Sprzedawca – osoba prawna (Agile IT Michał Rybiński, ul. Fabryczna 17B/35, 65-410 Zielona Góra, NIP: 9730674069, kontaktowy adres email: antologianf@gmail.com) świadcząca usługi w ramach Serwisu.

  3. Serwis / Sklep – serwis internetowy "Fantastyczne Pióra – platforma dystrybucyjna", działający pod adresem: antologia.smolec.pl/opencart3, za którego pośrednictwem Klient może składać Zamówienia.

  4. Usługobiorca / Klient / Konsument – każda osoba fizyczna, uzyskująca dostęp do Serwisu i korzystająca z usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę.

  5. Komunikacja Drogą Elektroniczną – Komunikacja pomiędzy stronami za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) oraz formularzy kontaktowych dostępnych na stronie www.

  6. Towar / Produkt – produkty lub usługi prezentowane w Serwisie.

  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem z wykorzystaniem Serwisu;

  8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

  9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).

  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

  11. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiej i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  12. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

  13. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

  14. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  15. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

2. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu.

  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

    1. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;

    2. warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;

    3. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;

    4. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Serwisu.

  4. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

  5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Serwisu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

  6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Serwisu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

  7. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta


3. Warunki użytkowania Serwisu

  1. Używanie Serwisu przez każdego z Usługobiorców jest nieodpłatne i dobrowolne.

  2. Usługobiorcy mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem oraz pozostałymi dokumentami stanowiącymi jego integralną część i muszą zaakceptować w całości jego postanowienia w celu dalszego korzystania z Serwisu.

  3. Usługobiorcy nie mogą wykorzystywać żadnych pozyskanych w Serwisie danych osobowych do celów marketingowych.

  4. Wymagania techniczne korzystania z Serwisu:

    1. urządzenie z wyświetlaczem umożliwiające wyświetlanie stron internetowych,

    2. połączenie z internetem,

    3. dowolna przeglądarka internetowa, która wyświetla strony internetowe zgodnie ze standardami i postanowieniami Konsorcjum W3C i obsługuje strony www udostępniane w języku HTML5,

    4. włączoną obsługę skryptów JavaScript,

    5. włączoną obsługę plików Cookie.

  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Usługodawcy, Usługobiorcy oraz innych Usługobiorców korzystających z Serwisu, wszyscy Usługobiorcy korzystający z Serwisu powinni stosować się do ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa w sieci.

  6. Zabrania się działań wykonywanych osobiście przez Usługobiorców lub przy użyciu oprogramowania:

    1. bez zgody pisemnej, dekompilacji i analizy kodu źródłowego,

    2. bez zgody pisemnej, powodujących nadmierne obciążenie serwera Serwisu,

    3. bez zgody pisemnej, prób wykrycia luk w zabezpieczeniach Serwisu i konfiguracji serwera,

    4. podejmowania prób wgrywania lub wstrzykiwania na serwer i do bazy danych kodu, skryptów i oprogramowania mogących wyrządzić szkodę oprogramowaniu Serwisu, innym Usługobiorcom lub Usługodawcy,

    5. podejmowania prób wgrywania lub wstrzykiwania na serwer i do bazy danych kodu, skryptów i oprogramowania mogących śledzić lub wykradać dane Usługobiorców lub Usługodawcy,

    6. podejmowania jakichkolwiek działań mających na celu uszkodzenie, zablokowanie działania Serwisu lub uniemożliwienie realizacji celu, w jakim działa Serwis.

  7. W przypadku wykrycia zaistnienia lub możliwości zaistnienia incydentu Cyberbezpieczeństwa lub naruszenia RODO, Usługobiorcy w pierwszej kolejności powinni zgłosić ten fakt Usługodawcy w celu szybkiego usunięcia problemu / zagrożenia i zabezpieczenia interesów wszystkich Usługobiorców Serwisu.

4. Warunki oraz zasady rejestracji

  1. Usługobiorcy mogą korzystać z Serwisu bez konieczności rejestracji.

  2. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z niektórych usług Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.

  3. Rejestracja w Serwisie jest dobrowolna.

  4. Rejestracja w Serwisie jest nieodpłatna.

  5. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu internetowego, a także wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

  6. Wymagania techniczne związane z rejestracją konta:

    1. posiadanie indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail,

  7. Rejestrujący się w Serwisie Usługobiorcy wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych przez Usługobiorcę w zakresie, w jakim zostały one wprowadzone do Serwisu podczas procesu rejestracji oraz ich późniejszych zmianom lub usunięciu.

  8. Usługodawca ma prawo zawieszać lub usuwać konta Usługobiorców według własnego uznania, uniemożliwiając lub ograniczając w ten sposób dostęp do poszczególnych lub wszystkich usług, treści, materiałów i zasobów Serwisu, w szczególności jeżeli Usługobiorca dopuści się łamania Regulaminu, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zasad współżycia społecznego lub działa na szkodę Usługodawcy lub innych Usługobiorców, uzasadnionego interesu Usługodawcy oraz podmiotów trzecich współpracujących lub nie z Usługodawcą.

  9. Wszelkie usługi Serwisu mogą być zmieniane co do ich treści i zakresu, dodawane lub odejmowane, a także czasowo zawieszane lub dostęp do nich może być ograniczany, według swobodnej decyzji Usługodawcy, bez możliwości wnoszenia sprzeciwu w tym zakresie przez Usługobiorców.

  10. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Serwisu usługami Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

  11. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

    2. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

    4. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

    5. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

  12. Dodatkowe zasady bezpieczeństwa w zakresie korzystania z konta:

    1. Usługodawca nie ma prawa i nigdy nie będzie żądać od Usługobiorcy hasła do wybranego konta.

  13. Usuwanie konta:

    1. Usługobiorca, w każdym momencie i bez podawania przyczyny, ma prawo zażądać usunięcia konta zarejestrowanego w Sklepie Internetowym poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem formularza kontaktowego (po zalogowaniu na konto), poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w rozdz. 1 Regulaminu

    2. Usunięcie konta skutkuje usunięciem wszelkich danych identyfikacyjnych Usługobiorcy oraz anonimizacją nazwy użytkownika i adresu e-mail.

5. Warunki świadczenia usługi Newsletter/Biuletyn

  1. Usługobiorcy mogą korzystać z Serwisu bez konieczności zapisywania się do Newsletter/Biuletynu.

  2. Zapisanie się usługi Newsletter/Biuletyn jest dobrowolne.

  3. Zapisanie się do usługi Newsletter/Biuletyn jest nieodpłatne.

  4. Wymagania techniczne związane z usługą Newsletter:

    1. posiadanie indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail,

  5. Warunki świadczenia usługi Newsletter/Biuletyn:

    1. podanie w formularzu elektronicznym indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail;

    2. weryfikacja podanego konta pocztowego e-mail poprzez uruchomienie przesłanego na nie odnośnika;

    3. wyrażenie zgody na otrzymywanie powiadomień e-mail.

  6. Zakres usługi Newsletter/Biuletyn:

    1. powiadamianie o nowych aktualnościach, wpisach, konkursach, i innych akcjach promocyjnych związanych z usługami Serwisu,

    2. powiadamianie o akcjach promocyjnych partnerów Serwisu (wiadomości Marketingowe),

  7. Wypisanie się z usługi Newsletter/Biuletyn:

    1. Każdy Usługobiorca zapisany do usługi Newsletter/Biuletyn ma możliwość samodzielnego wypisania się z Usługi.

    2. Usługobiorcy mogą to uczynić poprzez link umieszczony w każdej przesłanej wiadomości e-mail lub z poziomu ustawień zarejestrowanego w Serwisie konta.

    3. Wypisanie się z usługi Newsletter/Biuletyn skutkuje usunięciem podanego adresu e-mail z listy dystrybucyjnej dla Newslettera/Biuletynu.

6. Zasady korzystania ze sklepu internetowego

  1. W celu złożenia Zamówienia należy: 

    1. wejść na stronę internetową się do Sklepu;

    2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;

    3. zarejestrować się i zalogować lub kontynuować bez rejestracji i/lub logowania;

    4. podać dane adresowe do wysyłki, wybrać sposób dostawy, formę płatności, zaakceptować Regulamin;

    5. kliknąć przycisk „Do kasy”;

    6. potwierdzić i opłacić zamówienie.

  2. Termin realizacji zamówień dla produktów dostępnych w Sklepie to 30 dni od dnia złożenia zamówienia. 

  3. W przypadku zamówień przedpremierowych typu „preorder” termin realizacji zamówienia może przekroczyć 30 dni, wówczas zamówienie zostanie zrealizowane najpóźniej 7 dni od daty oficjalnej premiery książki.

  4. Złożenie zamówienia oznacza udzielenie przez kupującego zgody na  przesyłanie drogą elektroniczną informacji dotyczących realizacji zamówienia,

7. Informacja o metodach płatności w sklepie internetowym

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

    1. płatności elektroniczne (przelew, BLIK, karta płatnicza) za pośrednictwem serwisu zewnętrznego.

  2. Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu internetowego.

  3. Ceny produktów do opłacenia zamówienia w polskich złotych są cenami brutto i zawierają polski podatek VAT

8. Informacje o kosztach i sposobach dostawy towaru w sklepie internetowym

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Towaru:

    1. przesyłka pocztowa

    2. paczkomat InPost

    3. Odbiór osobisty (po uprzednim skontaktowaniu się z osobą odpowiedzialną za dystrybucję).

  2. Koszty wysyłki towaru ponosi Klient.

  3. W szczególnych przypadkach (opcja darmowej dostawy), koszty przesyłki ponosi Sklep internetowy. 

  4. Informacje na temat metod dostawy i kosztów dostawy znajdują się na stronach Sklepu internetowego.

  5. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.

  6. Dostawa jest możliwa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 

9. Polityka zwrotów i prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

  2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

  3. Oświadczenie należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy lub poprzez wypełnienie formularza zwrotów dostępnego na stronie internetowej Sprzedawcy pod adresem: https://antologia.smolec.pl/opencart3/index.php?route=account/return/add

  4. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

  5. Skutki odstąpienia od Umowy:

    1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

    2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

    3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

    4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

    6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

    7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

    8. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

10. Informacje o możliwości reklamacji i jej warunkach

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji na podstawie przepisów dotyczących rękojmi w kodeksie cywilnym. 

  4. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adres e-mail Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu (patrz zakładka „Zwroty”).

  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

  7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy odesłać na ten sam adres, z którego zostały przysłane.

11. Warunki komunikacji i świadczenia pozostałych usług w Serwisie

  1. Serwis udostępnia usługi i narzędzia umożliwiające Usługobiorcom interakcję z Serwisem w postaci:

    1. Formularz kontaktowy

    2. Zamieszczanie recenzji produktów

  2. W przypadku kontaktu Usługobiorcy z Usługodawcą, dane osobowe Usługobiorców będą przetwarzane zgodnie z „Polityką Prywatności", stanowiącą integralną część Regulaminu.

  3. Warunki zamieszczania treści przez Usługobiorców w Serwisie:

    1. Zabrania się umieszczania w Serwisie treści obraźliwych lub oszczerczych względem Usługodawcy, pozostałych Usługobiorców, osób trzecich oraz podmiotów trzecich,

    2. Zabrania się umieszczania w Serwisie materiałów tekstowych, graficznych i innych, na które Usługobiorca nie posiada się licencji, lub których autor praw majątkowych nie wyraził zgody na darmową publikację,

    3. Zabrania się umieszczania w Serwisie treści wulgarnych, pornograficznych, erotycznych i niezgodnych z polskim i europejskim prawem, a także odnośników do stron zawierających wskazane treści,

    4. Zabrania się umieszczania w Serwisie skryptów i programów nadmiernie obciążających serwer, oprogramowania nielegalnego, oprogramowania służącego do naruszania zabezpieczeń oraz innych podobnych działań, a także odnośników do stron zawierających wskazane materiały,

    5. Zabrania się umieszczania w Serwisie treści marketingowych i reklamujących inne serwisy komercyjne, produkty, usługi czy komercyjne strony internetowe

12. Gromadzenie danych o Usługobiorcach i regulacje o ochronie danych osobowych (RODO)

  1. W celu prawidłowego świadczenia usług przez Serwis, zabezpieczenia prawnego interesu Usługodawcy oraz w celu zapewnienia zgodności działania Serwisu z obowiązującym prawem, Usługodawca za pośrednictwem Serwisu gromadzi i przetwarza niektóre dane o Użytkownikach.

  2. W celu prawidłowego świadczenia usług Serwis wykorzystuje i zapisuje niektóre anonimowe informacje o Usługobiorcy w plikach cookies.

  3. Zakres, cele, sposób oraz zasady przetwarzania danych dostępne są na stronie internetowej serwisu w zakładce „Polityka prywatności”, stanowiącej integralną część Regulaminu.

  4. Dane zbierane podczas rejestracji:

  1. Nazwa użytkownika, imię i nazwisko, adres e-mail

  2. W przypadku Usługobiorców zalogowanych (posiadających konto w Serwisie), w plikach cookies zapisywanych na urządzeniu Usługobiorcy może być umieszczony identyfikator Usługobiorcy powiązany z kontem Usługobiorcy

  1. Dane zbierane podczas zapisywania do newslettera:

  1. adres e-mail


13. Prawa autorskie

  1. Właścicielem Serwisu jest Usługodawca.

  2. Część danych zamieszczonych w Serwisie są chronione prawami autorskimi należącymi do firm, instytucji i osób trzecich, niepowiązanych w jakikolwiek sposób z Usługodawcą, i są wykorzystywane na podstawie uzyskanych licencji, oświadczeń woli lub opartych na licencji darmowej.

  3. Na podstawie Ustawy z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim zabrania się wykorzystywania, kopiowania, reprodukowania w jakiejkolwiek formie oraz przetrzymywania w systemach wyszukiwania z wyłączeniem wyszukiwarki Google, Bing, Yahoo, NetSprint, DuckDuckGo, Facebook oraz LinkedIn jakichkolwiek artykułów, opisów, zdjęć oraz wszelkich innych treści, materiałów graficznych, wideo lub audio znajdujących się w Serwisie bez pisemnej zgody lub zgody przekazanej za pomocą Komunikacji Drogą Elektroniczną ich prawnego właściciela.

  4. Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim ochronie nie podlegają proste informacje prasowe, rozumiane jako same informacje, bez komentarza i oceny ich autora. Autor rozumie to jako możliwość wykorzystywania informacji z zamieszczonych w serwisie tekstów, ale już nie kopiowania całości lub części artykułów o ile nie zostało to oznaczone w poszczególnym materiale udostępnionym w Serwisie.

14. Zmiany Regulaminu

  1. Wszelkie postanowienia Regulaminu mogą być w każdej chwili jednostronnie zmieniane przez Usługodawcę, bez podawania przyczyn.

  2. W przypadku zmiany Regulaminu jego postanowienia wchodzą w życie natychmiast po jego publikacji dla Usługobiorców nieposiadających konta w Serwisie.

  3. W przypadku zmiany Regulaminu jego postanowienia wchodzą w życie z 7-dniowym okresem przejściowym dla Usługobiorców posiadających konta w Serwisie zarejestrowane przed zmianą Regulaminu.

  4. Traktuje się, iż każdy Usługobiorca, kontynuujący korzystanie z Serwisu po zmianie Regulaminu akceptuje go w całości.

15. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca nie odpowiada w żaden sposób, jak tylko pozwalają na to obowiązujące przepisy prawa, za treści przekazywane i publikowane w Serwisie przez Usługobiorców, za ich prawdziwość, rzetelność, autentyczność czy wady prawne.

  2. Usługodawca dokona wszelkich starań by usługi Serwisu były oferowane w sposób ciągły. Nie ponosi on jednak żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją Usługobiorców, osób trzecich czy działalnością zewnętrznych automatycznych programów.

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany jakichkolwiek informacji umieszczonych w Serwisie w wybranym przez Usługodawcę terminie, bez konieczności uprzedniego powiadomienia Usługobiorców korzystających z usług Serwisu.

  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego, całkowitego lub częściowego wyłączenia Serwisu w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji, bez wcześniejszego uprzedzania o tym Usługobiorców.

  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia Serwisu na stałe, bez wcześniejszego uprzedzania o tym Usługobiorców.

  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonania cesji w części lub w całości wszelkich swoich praw i obowiązków związanych z Serwisem, bez zgody i możliwości wyrażania jakichkolwiek sprzeciwów przez Usługobiorców.

  7. Obowiązujące oraz poprzednie Regulaminy Serwisu znajduję się na tej podstronie pod aktualnym Regulaminem.

  8. We wszelkich sprawach związanych z działalnością Serwisu należy kontaktować się z Usługodawcę korzystając z jednej z poniższych form kontaktu:

    1. Używając formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie

    2. Wysyłając wiadomość na adres e-mail: antologianf@gmail.com

  9. Kontakt przy użyciu wskazanych środków komunikacji wyłącznie w sprawach związanych z prowadzonym Serwisem.